WIP - Lola V2.0 - Look Dev

Retopology:
[Eng] I did the retopology using the quad draw. It's very easy to use.

[Port]Eu fiz a retopologia usando o quad draw. É muito fácil de usar.






 UV_Maps open:
[Eng] I opened uv using the editor uv of Maya.

[Port] Eu  abri a uv usando o Editor uv do maya.



Xgen:
[Eng] I'm studying more Xgen. I needed to study about Arnold's hair shader as well.I used this tutorial to help me: https://support.solidangle.com/display/A5AFMUG/Standard+Hair

[Port]Eu estou estudando mais Xgen. Eu precisava estudar sobre o cabelo shader de Arnold também. Eu usei este tutorial para me ajudar: https://support.solidangle.com/display/A5AFMUG/Standard+Hair




Look dev:
[Eng] This is my first shot. I'm using Arnold render. Some companies are starting to use it in Brazil and I decided to study to update myself.

[Port]Esse é o meu primeiro render. Estou usando o Arnold render. Algumas empresas estão começando a usá-lo no Brasil e resolvi estudar para me atualizar.




Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

First month in On fire School

Test to A Mascoteria company